سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :1
کل بازدید :56210
تعداد کل یاداشته ها : 43
102/12/29
12:33 ع

برای اولین بار بالاخره تنها بهشت زهرا رفتم ... تنهای تنها ...
فقط تو کنارم بودی که من نمیدیدمت ...این بار باهات حرف زدم ... بلند بلند ...
اون وقت ظهر تو اون گرما تا چندین متر اون طرف تر هم کسی نایستاده بود ...
همیشه فکر میکردم وقتی تنها بیام باهات حرف بزنم جوابم را میدی
آخه میدونی که ...
وقتی رفتی هنوز خیلی کوچیک بودم کوچیک تر از اونی که بفهمم رفتنت یعنی چی
ولی جوابم را ندادی ...

_______________________________

پ.ن1: هفته پیش یک نفر را بعد از مدتها دیدم گرچه مختصر بود و البته مفید ...
پ.ن2: همون آدم خبری بهم داد که هر چی فکر کردم به یاد نیاوردم که خبری به اون اندازه خوشحالم کرده باشه
پ.ن3: با این حال بهش گفتم باید با دقت بیشتری درباره اون مسئله فکر کنه
پ.ن4: چیزی به امتحانات نمونده و من مثل همیشه ......


90/2/28::: 7:37 ع
نظر()